Süper Lig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

'2014-2015 Sezonu' forumunda NoPasaran tarafından 28 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Ağırımayan başımızı zorla ağırtıyoruz Karabük'ün golü verilmedi ve pozisyonda ofsayt yoktu.
     
  2. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Allahtan ofsayt, ya yine kanser moda gecis yapacaz. Atin iste 3. golu rahatliyalim.


    Un cavaliere non lascia mai una Signora !
     
  3. SeTha

    SeTha Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2014
    Mesaj:
    475
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Bu kerim Frei nin bir ortası yok sanırım :)
     
  4. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Demba Ba kart görmeden tamamladı maçı.
     
  5. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Ersan sen ne yapıyorsun ya?
     
  6. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Bu Sosa'yı çıkarmak zorunda mı acaba illa ? Başladık yine.
     
  7. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    klasik beşiktaş dakikaları başladı
     
  8. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Sonunda bitti. İso, Pektemek, Ersan, Oğuzhan falan... yok olmaz bunlarla.
     
  9. djinonu

    djinonu Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesaj:
    2.090
    Alınan Beğeniler:
    6
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Kovun gitsin bu kansiz mustafayi bi boka yaradigi yok anca kart yese
     
  10. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Sosa çıkınca top tutamıyor takım, Ozzy girince de 10 kişi oynuyoruz sürekli. Hoca inatla devam ediyor.
     
  11. SeTha

    SeTha Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2014
    Mesaj:
    475
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Hocanın Sosa ısrarı yaptığı kadar varmış. Çıktığı anda saçmalamaya başlıyoruz.
     
  12. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Uefada gruptan çıkıyoruz sevinemiyoruz ligde galip geliyoruz sevinemiyoruz vallahi deliricem ya adamların ofsayttan golü verilmedi birde boşuna renklileri konuşturuyoruz.
     
  13. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    O ofsayt pozisyonu çok kritik bir pozisyon öyle adam 5 metre geride ofsayt yok falan değil hatta benim gördüğüme göre gölge olarak önde ve ofsayt.

    Maça gelecek olursak yediğimiz goşe kadar gayet iyiysik ama yediğimiz golün hiçbir açıklaması olamaz! Yine son dakika direk sayesinde kurtardık artık bu basit hatalar olmamalı ve ba çıkınca bencede cenk tosun girmeli o çocukta kazanılmalı.

    Son olarak ne kadar yine bizi strese soksan da Eyvallah Beşiktaşım.
     
  14. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Ofsayt değildi ya golleri.
     
  15. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    rakibin pozisyonu milimetrede olsa ofsaytti gibi geldi bana
    her maçın sonlarında bu kadar geriye yaslanarak rakibe cesaret vermeyi bi türlü çözmeliyiz
     
  16. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Defans abi defans biz bu defansla harbi şampiyon olamayız.

    Devre arası stoper şart.
     
  17. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    3 macla kral, 1 macla gonderen taraftara Besiktas tarafi denir..

    galip nasil gelirsen gel, 3 puan onemlidir.. son dakikalarda yine yuregimiz agzimiza geldi, ama
    bunada Bilic care bulacak artik...

    Demba Ba olmasa takim suan liderligi zor gorurdu...
     
  18. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Abi lafın bana mı bilmiyorum ama bu defansla cidden zor.

    1 değil 2 değil 3 değil her maç saçma bi defans hatası.

    Duygusal davranmaya gerek yok defans şart yani.

    Ama Demba Ba gibi bi oyuncumuz olmasa cidden 4.felandık galiba adam ligde 7 golü var şuan.
     
  19. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    yok, genelde forumdaki yazilari okuyamadim tam ama sosyal medya uzerinden baktigimda... herzaman ayni seyler..

    duygusalliktan degil... ama suan lidersek ve avrupada iyiysek, mevcut futbolcular ile yapiliyor ve onlarla devam edecez..

    yani o gitsin, bu gitsin, su gelsin, bu amatorde oynasin, tamam haklisiniz bazi noktalarda, ama 4-4luk olamaz ki herkes her mac.

    olmuyor iste, turk futbolcularinda bu zihniyet nadir...o nedenle, bugun ali gider yarin veli gelir ayni olur... suanki genclere guveniyorum, onemli futbolcular, yetenekliler, gonuldende oynuyorlar.. dusus yasarlar, onuda bilic cozecek arkadas..


    Demba BA zaten takimin babasi...
     
  20. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: SüperLig 11. Hafta | Karabük - BEŞİKTAŞ | 1 Aralık Pazartesi | 18:00

    Oyunculara güvenmiyorum demedim fakat bu takıma lider bi defans şart.

    Ersan-Franco-Sivok olmuyor götüremeyiz ligi,avrupayı.
     

Bu Sayfayı Paylaş