Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

'2011-2012 Sezonu' forumunda RCA tarafından 30 Nisan 2012 tarihinde açılan konu

  1. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
  2. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012


    neden kimse beni konuşmuyor yahu ::)


    açtığım her topic te galibiyet aldık 4 te 4 gidiyorum. antep,stoke,trabzon,fenerbahçe hepsini yendik 8)


    maça gelirsem ekrem holosko gibi oyuncular gerçekten inanılmaz kalitesiz oyuncular.


    defans çok iyiydi ernst egemen toraman hepsi iyilerdi


    maçın basında hilbert biraz bocaladı ama düzeltti kendini almeida çok hırslı başlamıştı.


    veli aynı veli.. kimi zaman amatör kümedeki oyunculardan farksız oyun kimi zaman profesyonel..


    fernandes birazcık form düşüşünde ama o da takımdan kaynaklanan olsa gerek.


    simao VASAT


    quaresma çok iyiydi her ne kadar top kayıpları da yapsa takımı ileriye taşıyan bir oyuncu ve ihtiyacımız var. biraz üstüne koysun form ve teknik olarak.


    oyun olarak iyi bireysel olarak BERBAT bir akşamdı. kazanmayı bildik.


    şeytanın bacağını kırdık :)
     
  3. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

    Ha unuttum Siamoyu..

    Vallahi billahi 10 kişi oynuyor bu adamla takım..

    Böylesine rezalet bir futbolcuyuda ilk kez görüyorum..

    Ciddi anlamda son senelerde bu kadar piyondan farksız oyuncu görmedim..

    rezalet ya..

    Ekrem Dağ ondan kat kat iyi oynamazsa bende bişey bilmiyorum..
     
  4. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

    köybaşının twitterı gerçek mi değil mi o ne ya
     
  5. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

    [​IMG]




    Beşiktaş Koydu ;D
     
  6. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

    ;D
     
  7. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Süper Final 4. Hafta | BEŞİKTAŞ - Fenerbahçe 3 Mayıs 2012

    ulan şuraya birde recep tayyip erdoğan 2 kez daha başbakan olur deseymişim :ahaha :ahaha :ahaha
     

Bu Sayfayı Paylaş