SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

'2012-2013 Sezonu' forumunda ilhan mansız_melis tarafından 7 Mayıs 2013 tarihinde açılan konu

  1. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Aynen katılıyorum. Leblebi gibi gol atan Vleminckx bir kaç defa çok net olmayan pozisyonda şansını denemek zorunda kaldı, net pozisyon vermedik.

    Gökhan Süzen için verilen 1.1m€ bonservisde, adama verilen parada boşa giden para bence. Emre Özkan bence daha iyi.

    Dün sanırım son maç diye tüm futbolcular ekstra performans sergiledi. Necip'i çok beğendim. Son golde o paslaşmalar olurken "yok artık Barcelona" dedim istem dışı, gole bile fazla sevinmedim nedense. Cenk için bir şey yazamıyorum hatırladığım kadarıyla net pozisyonu yoktu Gençlerin, hatalı bir şey de yapmadı gol yemeden bitirdik maçı.

    Eyvallah Beşiktaş'ım.
     
  2. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Rambo Vietnam'da görüntüsü photoshopmuş.


    ----------------


    Kale direklerinden biri Demirören avm'nin önüne bırakılmış.
     
  3. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Drogba cilekse, bu G.Suzende kaktustur yani. 1,1 m euro, yine kimi zengin ettik acaba?
     
  4. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Bir de açıkta oynasaydı Gökhan orada görseydik.
     
  5. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    4-3-3'ün orta 3'ün solu.
     
  6. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    :ok
     
  7. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    bunun montaj oldugu ilk bakista anlasiliyor
     
  8. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Montaj olsa ne olacak kinleri aynı bu şekilde değişen bişey yok ..
     
  9. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    abartamayada gerek yok
    kimse melek degil
     
  10. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Herkesi,herşeyi geçtim abi C.tesi günü tvden o ufacık çocukların halini görüp abartmaya gerek yok yazıyorsan konuşmaya gerek yok zaten ..
     
  11. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Beşiktaş - Gençlerbirliği VEDA maçını İnönü stadında 42.764 kişi izlemiş...
     
  12. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    [​IMG]

    Sağlamdı bu beste. Sonunu yazmamışlar isteyen google'da bulabilir.
     
  13. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    :)
     
  14. saldır beşiktaş

    saldır beşiktaş Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesaj:
    4.178
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Olayın büyütülmesi için atom bombası atılması lazımdı tabii.
     
  15. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Bu gazlarin son kullanma tarihi Temmuz falan galiba. Bitirmeye calisiyorlar. Brezilyalilar da sayemizde zengin oldu serefsizim ulke ekonomilerine buyuk katki yaptik. Made in Brasil biber gazi. Acaba portekizcesinin ceviri hali mi biber gazi. Haha
     
  16. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    seni kastetmiyorum ama genel olarak forum catisma ortami ariyor
    yazdigimi bir daha okursa herkes iyi niyetle konuyu cözer
    polisin melek oldugunu söylemiyorum ama olmamis bi olayida olmus gibi gösteremek abarti diyorum
    buradan bu anlam degilde ne cikariyorsunuz anlamakta zorlaniyorum
    benim cocuklar konusunda ne kadar hassas oldugumu bilmeyen yoktur herhalde
    benim kendi cocuklarim var,cocuklara zarar verenleri nasil iyi gösterebilirim?
    yazilanlara nereden yaklastiniginiz cok önemli
    besiktas b ile baslar desem bile baska sey arayacaksiniz demekki
     
  17. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Benim gözümde o gün olanların sorumlusu çok büyük oranda polis. Kendini geçmiş zaman Teksas'ında sanan kendini kovboy sanan yunuslar havaya ateş etmeseydi bu olaylar olmazdı. Taraftarın önem verdiği maçlarda hep olan şeyler olmuştu, büyütülecek bir şey yoktu. O yol her zaman belirli bir süre kapanıyor sonra tekli şekilde trafik ilerliyor.
     
  18. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    yinede olmamis bi olayin olmus gibi sunulmasi yanlis degilmi peki?
     
  19. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    Olmamış olay derken hangi olaydan bahsedildiğini anlasam doğru-yanlış olup olmadığı hakkındaki fikrimi belirteceğim de, hangi konudan bahsediliyor şuan? Eğer o fotoğrafsa konumuz sonradan photoshopmuş diye belirttim.
     
  20. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: SSL 33. Hafta BEŞİKTAŞ - Gençlerbirliği

    evet o resmi kastettim
    konu zaten onun üzerinden cikti
    kötüye kötü diyelim ama yapilmamis bi sucuda atmayalaim üstlerine
     

Bu Sayfayı Paylaş