Sosyal Ağlar (Twitter - Facebook)

'Serbest Vuruş' forumunda NoPasaran tarafından 27 Mart 2010 tarihinde açılan konu

  1. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
  2. beckyZWICKY

    beckyZWICKY Aktif Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesaj:
    5.142
    Alınan Beğeniler:
    2
  3. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
  4. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: Twitter...

    bizi ekleyin :)

    twitter/kralcarsicom
     
  5. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Twitter...

    alex'i takibe aldım :lol

    yazdığım mesaj ;

    @Alex10combr trivela alex trivela,trivela alex trivela. Q7 scores an amazing trivela goal in Kadiköy Sukru Saracoğlu Stadium!!!! :)))))))))


    yazdığı mesaj ;

    abracos!!! gorusuruz!!!

    :ahaha
     
  6. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Twitter...

    :ahaha
     
  7. RMC07

    RMC07 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesaj:
    3.689
    Alınan Beğeniler:
    2
  8. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Twitter...

    orçun twitırın yassah giremiyoz ;D
    neyin havasını atıyosun :D
     
  9. RMC07

    RMC07 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesaj:
    3.689
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Twitter...

    requestin kabul edeyim yahu
     
  10. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.620
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Twitter...

    Hiç bişey anlamıyorum twitter'den gerçi üyeliğim var ama öylesine yani ;D
     
  11. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Twitter...

    Şimdi bu Twitter'da ne oluyor ?
    Facebook gibi birşey mi ?
     
  12. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Twitter...

    evet anlık yorumları daha rahat yapabildiğin feysbuka oranla daha anlamlı gördüğüm bi site :D
     
  13. beckyZWICKY

    beckyZWICKY Aktif Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesaj:
    5.142
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Twitter...

    üyeliğim var ama girmiyorum nedense ;D alışamadım mı desem sevemedim mi desem bilmiyorum ;D
     
  14. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Twitter...

    muhabbet edilecek kişi olunca güzel tivit :D
     
  15. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: Twitter...

    twitterda neyin nesi :) face gibi olamaz, ama iste UNLU olursan hayranlarin icin guzel, takip edebiliyorsun sevdigin kisiyi
     
  16. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Twitter...

    abi face'ten daha çok twitter'dayım ben

    ve twitter çok çok daha iyi.
     
  17. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Twitter...

    twitter facebboktan çok daha iyi bencede..

    kaliteli insanlarla, kaliteli yorumlar okuyorsun..

    ihsan twitter için bana ulaş ayrıca :D
     
  18. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Twitter...

    şu tivitırı çok seviyorum :ahaha


    Alex de Souza: Alex10combr AYKUT KOCAMAN h HOSGELDINIZ

    Ben: gurery @Alex10combr yağcılık yapma yağcılık yapma :D

    :lol
     
  19. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Twitter...

    çözücem ben orayı ya :D
     
  20. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9

Bu Sayfayı Paylaş