Optik Başkan Anısına

'Kralkartal Maç Konu Arşivi' forumunda Smyrnian Jose tarafından 25 Temmuz 2007 tarihinde açılan konu

  1. Smyrnian Jose

    Smyrnian Jose Aktif Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.499
    Alınan Beğeniler:
    0
    [​IMG]

    Başımız Sağolsun. Bu beklenmedik haber hepimizi bir kez daha siyaha büründürdü.
    Ahh Be OPTİK başkan.. :'( :'(

    SEVDAMIZ UĞRUNA CANLAR VERDİK BİZ ! :'(
     
  2. CHEm

    CHEm Aktif Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    14.915
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    bi arkadaş söyledi parkta cesedini bulmuşlar falan
    kesin bi haber alalım söyleriz
     
  3. alp_23

    alp_23 Yeni Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2006
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    abi bu doru olamaz ya lutfen biri yanlış haber desinnn :'(
     
  4. allen ıverson

    allen ıverson Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesaj:
    579
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    Daha yeni çıkmadı mı?
     
  5. black_eagle_sefa

    black_eagle_sefa Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    435
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    evet ama allah allah
     
  6. CHEm

    CHEm Aktif Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    14.915
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    yeni çıktı pazar günü hep beraberdik
    parkta ölü bulunmuş diyolar eroin koması diyolar kesin bişey yok
     
  7. eyup03

    eyup03 Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2006
    Mesaj:
    3.548
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Optik Başkan ??

    yok ya ne zaman ve nasıl oldu ve kimden çıktı bu
     
  8. allen ıverson

    allen ıverson Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesaj:
    579
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    Hadi ya!
     
  9. !..çArşı uLan..!

    !..çArşı uLan..! Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.799
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    optik baskan kim
     
  10. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Optik Başkan ??

    [​IMG]
     
  11. allen ıverson

    allen ıverson Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesaj:
    579
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkan ??

    Çarşıyı kuran insan
     
  12. allen ıverson

    allen ıverson Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesaj:
    579
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    Trübün kültüründe yeri ve saygı duyulan bi insan
     
  13. Smyrnian Jose

    Smyrnian Jose Aktif Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.499
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    Bu nasıl olur bu nasıl bir kaderdir.
    Böyle hayatın anasını avradını ya :'( :'( :'(
     
  14. eyup03

    eyup03 Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2006
    Mesaj:
    3.548
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    haber kesin se hepimizin başı saolsun
     
  15. allen ıverson

    allen ıverson Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesaj:
    579
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    Sebep belli mi?
     
  16. black_eagle_sefa

    black_eagle_sefa Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    435
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    bırakın simdi kim olup olmadıgını tanıyan tanıyo zaten....
    tüylerim diken diken oldu biri yalan desin yaaa
     
  17. Schweinsteiger

    Schweinsteiger Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    2.889
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    Allah rahmet eylesin.
     
  18. black_eagle_sefa

    black_eagle_sefa Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    435
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    sebebi tahmin edebiliyorum eger dogruysa basımız sagolsun.....
     
  19. prodigy

    prodigy Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2007
    Mesaj:
    2.915
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    sevdamız uğruna bi can daha mı verdik biz
     
  20. özLemTA

    özLemTA Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2007
    Mesaj:
    1.152
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Optik Başkanı kaybettik :( Başımız saolsun

    heRkesin başı sağoLsun!
    mekanı cennet oLsun.
     

Bu Sayfayı Paylaş