Mario Gomez

'Futbolcular ve Teknik Heyet' forumunda Simurg tarafından 29 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

  1. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Gomez'in gidip gitmemesi şampiyon olup olmamamıza ve Gomez'e hangi kulüplerden teklif geleceğine bağlı diye tahmin ediyorum.

    Bakalım önce bi şampiyon olalım.Ama inşallah şampiyon oluruz ve Gomezde kalır.
     
  2. turkmaxi

    turkmaxi Yeni Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2016
    Mesaj:
    74
    Alınan Beğeniler:
    5
    Gomezde gevsek davranilmazsa kalir.Ben kalmasindan yanayim.Kimi getirecekler Kun Agueroyumu?
     
  3. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Falcao ;D
     
  4. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    D. COSTA ? ;D;D;D;D
     
  5. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    O Atletico'ya dönüyormuş galiba. ;D
     
  6. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ya anlamıyorum Gomez giderse yeri dolar diyorlar. Mutlaka birileri gelir ancak bugün Suarez gelse Gomez kadar oynarmı belli değil.

    Nasıl bir anda vazgeçilebiliyor anlamıyorum

    Falcao felan olmaz o iş.

    Ancak gider mi evet bence gider. Saçma sapan bir transfer hamlesi ile alırsan gider.
     
  7. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    IMG_20160503_231328.jpg
    Mario açıklama yapmış. Alttaki çeviriden emin değilim, Ahmet abi bizim için çeviri yapabilir. ;D
     
  8. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Buyuk ihtimal kulup "yeri doldurulur" mesajiyla menajerlere karsi kendi esir etmek istemiyor. Yalniz febe medyasi gese macimiz öncesi ortaligi iyi karistirdi.
     
    Son düzenleme: 4 Mayıs 2016
  9. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    MARİO fiyat arttırma peşinde :D
     
  10. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Tercüme Yüzde yüz doğru olmasada gomezin vermek istediği mesajı iyi aktarmış tercüman
     
  11. turkmaxi

    turkmaxi Yeni Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2016
    Mesaj:
    74
    Alınan Beğeniler:
    5
    Dembabada sansliydik Gomezde oyle.Her zaman bu asi tutmayabilir.Daha iyisini aliriz diyor fikret orman ama yinede guvenemiyorum
     
  12. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Taraftar baskı yapmasa az kalsın Ndoye gelecekti zaten ;D
     
  13. turkmaxi

    turkmaxi Yeni Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2016
    Mesaj:
    74
    Alınan Beğeniler:
    5
    Bilmiyorum ama atesle oynuyoruz gibime geliyor
     
  14. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Gibisi yok
    Resmen oynuyoruz.

    Gomezden daha iyisi gelmez bir kaç sene
     
  15. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Gelir abi gelir. Beslersen öyle de bi gelir ki


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ya kim gelecek

    Suarez gelse bu formu gösterebilecek mi belli degil
     
  17. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Abi ne gerek var ya ne güzel elinde Gomez gibi bi adam var giderse ne yapacaksın boşuna forvet arayacaksın uğraşacaksın felan filan derken alacaksın birini tutup tutmayacağı bile belli değil.
     
  18. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
  19. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    O kadar gol attı ama bi hatrick göremedik;D

    Osmanlı maçında şu olayı da tamamlasa güzel olur ;D
     
  20. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Gomez kalacak. :)
     

Bu Sayfayı Paylaş