Kurtlar Vadisi Pusu

'Kültür Sanat Televizyon' forumunda carlito1903 tarafından 15 Mart 2008 tarihinde açılan konu

Etiketler:
  1. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    bende aynisini düsündüm ama yaniltmada olabilir
    dün yogunluktan dolayi kacirdim maalesef
     
  2. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    "Ben bitti demeden bitmez"


    [​IMG]
     
  3. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    polat sahaya indi sonunda
    abdül karakteri iyice baydi
     
  4. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    Abi çok fena bi sahne oldu ama ya ;D

    Müziğide verdiler alttan ;D
     
  5. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    evet sonu iyi oldu
    savci zekeriyaxida iyi benzetmisler bu arada
     
  6. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    Yeni Baron yani Muhterem yani Fethullah Gülen.
     
  7. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    ama bu sahis türkiyede
    dolayisiyla fettullah hoca degil ama uzantisi gibi
     
  8. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    Yeni baron muhterem demediler mi ?

    Muhteremde Gülen oluyor işte.
     
  9. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    Aynen Gülen zaten .

    Daha öncede yanlıydı son zamanlarda Vadi ama son bölümdeki kadar hiç olmamıştı. Nerdee o eski vadi.
     
  10. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    o yüzden izlemiyorum zaten.
    önceden yanlı değildi.
    ama sonradan tamamen yalaka oldular.
    nerde o eski vadi be harbiden, ah ah

    galaxy note II - tapatalk
     
  11. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    yalakalik olarak görmüyorum
    bu adamlarin görüsleri böyle,daha dogrusu senaristlerin
    sasmaz kardeslerin babalari derin bi hoca bildigim kadariyla
    en basta ülkücü bi dil konusuluyordu bu dizide
    dizinin ismine pusu eki gelmeden önce
     
  12. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    affedersin ama raci'nin 1999'da rize mhp m.vekili adayı olan ömer lütfi mete'nin kanatları altında pozları var.
    parayı görünce milliyetçi kimliklerini değiştirdiler. bunun bütün uluslararası dil literatüründeki karşılığı da yalakalıktır. nedeni de para kazanma arzusudur.

    galaxy note II - tapatalk
     
  13. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    yalakalik yapmasina gerek yokki
    yapmalari icin bi sebepte yok ortada
    kurtlar vadisi her tùrlü reyting yapar
    eski cizgisinde daha cok yapardi
     
  14. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    eski çizgisinde daha çok yapardı çok doğru ama ne kadar izin verilirdi?
    burası demokrasi ile yönetilen monarşik bir ülke malesef.

    galaxy note II - tapatalk
     
  15. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu


    İşte olay burda aslında sıkıntı burda.

    Eski çizgisinde ilerleyemezdi dizi.

    Terör bile yayından kaldırıldı hatırlayın.
     
  16. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    hükümeti elestiren dizilerde rahatca yayinlaniyor bi sorun yok
    burada siyasi olarak bakmiyorum ben
    dizinin kendisine bakiyorum
    kv asmis artik
    her türlü reyting alir
    kimsede bu reytingi düsüremez
     
  17. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    hükümeti eleştiren gazetici içeri giriyor sen diziden bahsediyorsun abi.
    muhteşem yüzyıl hükümeti eleştirmiyor, sen hangi diziden bahsettin anlamadım.
    ama başka dizinin eleştirmesiyle kv'nin eleştirmesi de aynı olmaz.
    bugün kv muhalif yayın yapsın insanlar ondan bile etkilenir, katıksız bir gerçek bu.

    galaxy note II - tapatalk
     
  18. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    Hangi dizi hukumeti elestirir yayin yapiyor cok merak ettim ? Ben bilmiyorum cunku.

    Bi Behzat ç vardi onuda kaldirttilar zaten.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  19. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    KVP izlemedim ömrüm boyunca ama Gezi'ye katıldılar diye L&M kaldırıldı bu ülkede :) Serkan'ın dediği gibi hangi dizi var ki ? Çok dizi izlemiyorum o ayrı konu.

    Bir ailem, bir Beşiktaş, bir de Sıla.
     
  20. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    95
    Ynt: Kurtlar Vadisi Pusu

    bende fazla seyretmiyorum dizi ama behzat c yillarca oynadi örnegin
    arz ve talep meselesi birazda
     

Bu Sayfayı Paylaş