Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

'Teknoloji' forumunda NoPasaran tarafından 3 Eylül 2008 tarihinde açılan konu

  1. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Aveaya geçtim bugün ;D

    7-8 sene sonra vodafoneyi bırakmak çok koydu be :D

    Ama geri dönücem 4 gün sonra hat açılıyormuş avea.

    Açıldığı gün vodafoneye geri döner kampanyalardan yararlanırım ;D
     
  2. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Avea'da kalsaydın ne zararı var ki ;D
     
  3. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Vodafone Beşiktaş'a sponsor olmuşken vodafone harici operatör kullanmak olmaz :D
     
  4. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Vodafone FREEZONE reklamı güzel olmuş

    Vodafone FreeZone - #KafamaGöre

    Vodafone FreeZone neden var?

    Sen hayatının en güzel anlarını yaşarken sana bir takım güzellikler yapmak için var. Sen gençsin. İstersen konsere gider, istersen indirimli yemek yersin. Yanındayız.

    Bazen tarifeni esnetir, bazen sevgilinle sinemaya gidersin. Arkandayız. Canın isterse internete girer, canın istemezse cevap vermez, ‘duymamışım canım yaa’ dersin. Seninleyiz. :ahaha :ahaha

    Bazı anlar kariyerine odaklanır, bazı anlar her şeyi boşverir sadece müzik dinlersin. Beraber dinleriz. Hayatının en güzel yıllarını kafana göre yaşar, ama hiç bir şeyi de aksatmazsın. Böyle de güzel bi’ insansın sen.

    Unutma, kafana göre yaşamak istediğin her an FreeZone senin yanında.
     
  5. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Bütün saçmasapan aksilikler beni bulmaya devam ediyor.

    Vodafoneye geri geçtim her neyse bana verdiler yeni hat mesaj gelince geçmiş olursun diye.Dün sabah geldi akşam bayiye gittim tabi şans ya bana hattı veren bayi tadilata girmiş bende diğer bayiye gittim.Hattı kestiler taktı hat açılmıyor sim kart yok diyor 7-8 kere denediler yok açılmıyor en son demesinler mi hat bozuk yeni hat alacaksın 15 tl dedim kafayı mı yediniz hatta geçiş yapıyorum hat satmak için beni mi buldunuz yemeye felan derken müşteri hizmetlerini aradım felan derken bedava hat vermeleri kararlaştırıldı.Ordan bi eleman şu kartı birde benim telefonda denim dedi çocuk kendi telefona bi taktı çalıştı hat.Haydaaa aman tanrım didim dedik herhalde telefon gitti baya bi uğraştık taktık söktük hattı derken en son pat açıldı benim telefon o kadar ecel terleri döktükten sonra Allahına kurban diyerekten kontör yüklettim 2 gb internet gelmesi gerekirken 3 gb geldi gönlümü aldı vodafone.

    Tabi aradan 1 saat geçti yine sim kart yok dedi taktım çıkardım açıldı 15 dakika sonra yine kapandı.Şuan kapalı kartı söküp taksam açılır ama 15 dakika sonra felan tekrar gidiyor.

    Hiç bilgisi olan var mı bu konuda ? Öğlenden sonra gidicem vodafoneye ama size de bi sorayım dedim.
     
  6. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Tamamen sim kart yuvasının yeni nesil simkart ile tam uyumlu olmasından kaynaklanıyor..

    Aynısı başıma geldi. Annemin sim kartını benim telefona takında sorunsuz çekerken Lumia 820 ye takınca sim yok diyordu..

    Tabi Aveaydı aradım. Orjinal micro sim kullanmanız lazım dedi. Kesme sim kartlarda milimlik hatalar bile buna neden oluyor malesef..

    Orjinal sim kart alacaksın parasıyla ve bu konuyla alakalı Vodafone'a şikayet kaydı oluşturacaksın forumlarında. İadesini yapacaklardır.
     
  7. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Keserken yanlış kesti dimi yani bende böyle tahmin ediyordum.

    Ben gidicem yeni hat isticem o zaman ?
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Aynen ole. Diyecek ki bende çalışıyor. Sende diyeceksin orjinal micro sim ver calismazsa tamam ama mümkün değil calisir. O nasıl bayiymis halen kart kesiyor ya
     
  9. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Kart kesmeden benim telefona nasıl takacaktı ki abi ?

    15 Tl dedikleri bu dediğin karttan oluyor galiba.

    Vodafonenin Beşiktaş'a sponsor olduğunu bile bilmiyorlar.
     
  10. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Normalde micro sim kartlar var. Yani fabrika çıkışı direkt kesilmiş çıkıyor. Bu arkadaşlara göndermemiş Vodafone sanırım :D
     
  11. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Ayrıca sana zaten micro sim yani keslmiş karttan vermeleri lazım. Öyle saçma şeymi olur ya, kartı kestik olmadı parasını ver..

    Vodafone bayileri malesef tam rezil durumda
     
  12. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Birazdan gidicem söyleyeceğim bunları.

    Sağol abi.
     
  13. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Nihayet aldım abi yeni kart. [member=1]NoPasaran[/member]

    Sorunsuz çalışıyor.

    Hattı taktıktan sonra utanmadan birde 15 tl alabilirmiyim dedi.

    Hayırlı işler kolay gelsin diyerek çıktım ;D
     
  14. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    :ahaha

    Sıfır hat mı verdi

    Yoksa yine kestimi :D
     
  15. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Sıfır hat verdi ;D

    Yüksek ihtimal bana verilen ilk hattında kesilmeyip direkt takılması gerekiyordu o salaklar kesti ;D
     
  16. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    [member=1]NoPasaran[/member] http://cepmerkezi.vodafone.com.tr/priceplans/yeni-duble-500
    Şu tarifeye geçmeyi düşünüyorum, bir bilene sorayım dedim. :) Dakika bana yeter ama internet kullanımı nasıl olur onu bilmiyorum. Whatsapp kullanımına (abartı bir kullanım değil) ayda ne kadar gider? 500 yeter mi? Telefon kullanımına düşkün değilim, internet alma nedenim sadece whatsapp olacak.
     
  17. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    [​IMG]

    Whatsapp için çok net yeter.66 nin mesaj da bile resimler dahil toplam 250 mb olmus. Ama yinede en iyi insanın kendisi bilir
     
  18. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    [member=1]NoPasaran[/member] teşekkürler bilgi için. Peki bu tarifeye giriş ne zamana kadar bilginiz var mı? Geçen ay baktığım tüm tarifelere alım kapanmıştı.
     
  19. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Yeni tarife cikarmazsa devam eder ancak zaten şu an yenik yıl tarifeleri var.. onda 500 smste var ayrıca..

    [​IMG]
     
  20. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Kartalcell ve Diğer Cep Operatörü Kampanyaları

    Teşekkürler. Ben yarın şu işe bir bakayım.
     

Bu Sayfayı Paylaş