İtiraf ediyoruz!!!

'Eğlence/Mizah/Oyun Salonu' forumunda WaGNeR LoWe tarafından 9 Mart 2007 tarihinde açılan konu

  1. gurol_1903

    gurol_1903 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    2.653
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    sağol
    bende zaten ibret olsun diye ekledim fotoları.umarım ibret olur
     
  2. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    Gürol nasıl oldu bu :D

    Bariyeremi çarptın
     
  3. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    çok geçmiş olsun büyük şans size ve hiç bir canlıya birşey olmaması
     
  4. gurol_1903

    gurol_1903 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    2.653
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    sağol banu gerçekten de bu kazadan alınacak en ufak zarar arabanın perte çıkıp bir araba parası ödemekti.söylediğn gibi hiçkimseye bişey olmaması büyük şans.gerçi arabada tek ben vardım.benim haricimde bir sinek bile olsa o sinek ölürdü.

    volkan
    çok fazla detay vermek istemiyorum yerini falan.çünkü kamu malına çarptım sonra trafik falan çağırmadan çekiciyle çektirdim arabayı.emniyetin haberi yok yani.ayrıca biliyorsun kamu malı atıyorum bir direk hatta bir ağaçı devirsen 5 milyar para ödüyorsun.umarım anlamışsındır :)
    kazayı kamu taşınmaz malına çartıktan (180 ile) sonra arabanın hızı nasıl sa artık duramadı.7-8 defa da çaptım iki duvar arasında bir oraya bir buraya.yani kazadan sonra arabanın parçaları 300 metrekarelik bir alandan toplanıldı.iki defada çekiciyle götürülebildi.
    en küçük örnek arabanın beyni arka bagajdan çıktı.akü 150 metre geride.motor 50 metre sağda yolun karşı tarafında.
     
  5. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    itiraf ediyorum forumda bakmayı en sevdiğim yer kim nerede :ahaha :ahaha
     
  6. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    çok güldüm yaaa var mı cidden :ahaha
    tamam ben spagettiyi kaşık çatalla yiyorum tek çatalla olmuyoda bu ayrı bi boyut bıçak ve makarna koptum :ahaha :ahaha :ahaha
     
  7. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    O zaman itiraf ediyorum lisemi çok özlüyorum.
     
  8. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    Güzel şiir okuyan etkiler panpa itiraf ediyorum
     
  9. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    Bir itiraf daha gelsin.

    Bugün dışarı çıkacak mısın diye soracağına bugün dışarı çıkalım mı diye sorsaydın şu an böyle olmayacaktı.
     
  10. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    En son forum yedeğini 31 Ocak 2012 de almışız ;D

    Sadece 1 dk 45 sn sürdü..

    Neden almıyorum bilmiyorum :-\
     
  11. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    bu yüzden şampiyonluk sezonu gitti hatırlıyorsun di mi abi :)
     
  12. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    Aynen ole :(
     
  13. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    İtiraf ediyorum ; her gün Tom ve Jerry'i izliyorum.
     
  14. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Itiraf ediyorum bende -)
     
  15. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    ayyy bende çok seviyorum ki casper olsun jetgiller olsun hastasıyım :D
     
  16. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    itiraf ediyorum bazen biraz fazla duygusal ve romantik oluyorum.
     
  17. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    İtiraf ediyorum normalde hindistan cevizini içinde barındıran hiç bir şeyi asla ve asla yemem.
    Aama kokusunun hastasıyım sahip olduğum tüm şampuanlar sabunlar ve duş jellerinin hepsi hindistan cevizlidir.
     
  18. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    Demekki ruhunda bir yerlerde o kokunun sana hatırlattığı güzel şeyler var ::) ::)
     
  19. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    İtiraf ediyorum bu gece uykum bi yerlere kaçmış resmen ???
     
  20. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: İtiraf ediyoruz!!!

    İtiraf ediyorum özledim.
     

Bu Sayfayı Paylaş