İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

'İddaa ! Bahse varmısın' forumunda Brestgerfich tarafından 17 Eylül 2011 tarihinde açılan konu

  1. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Abi anlamadan geçmiştim ben. Şu dönderme mevzusu nedir ;D
     
  2. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Erdem'i kaybedelim şu Tipico işinde de o zaman genel olarak bahisten soğursun zaten Cem :D
     
  3. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Nesine iyidir ya gider hergün 2 lira verir rahatlarım bu canlı işine bi ara sardım ben 2 gün hiç uyumadığımı biliyorum :D
     
  4. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    buraya mı yazdıydım nereye yazdıydım bılmıyorum ancak
    ıddaadan koseyı vurdum vurdum :D yoksa durumlar sıkıntılı :D fotograf ıcın ekıpman almam gerekıyor para yok :D ya yılbası pıyangosu tutacak yada ben burada basamakları bırer bırer cıkacam :D
     
  5. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Çok kaptırmadan canlıdan oynamak keyifli oluyor ama Cem. Ben 20 lirayla 1 haftadan biraz daha fazla oynamıştım. Bi ara 80 oldu, bi baktım 0 olmuş :D 20 liraya iyi eğlenmiştim. Sonra baktım para yatırma limitini 150 yapmışlar, bırakmıştım. Tipico iyi oldu. Yarın girerim bi 50 lirayla. (Bonustan faydalanmak için 50 yatırıyorum. Yoksa 25 yeterdi :) )

    Kumardan kazanılmıyor kanka. Ama ne diyeyim, Allah şansını açık etsin şimdiden :D Benım de büyük hayallerim, hedeflerim var. Ama kumarla gerçekleşirler mi? Bilemiyorum ;D

    Allah tutan maçlarımızı çakıştırmasın. 1 dediğim sende 2 olmasın ;D
     
  6. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    anlamadım ben sımdı
    kac param olursa para cekmeye baslayabılırım ?
     
  7. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Bütün forum kumarbaz olucaz ya ;;D
     
  8. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    kralcasino.org ;D
     
  9. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Para cekmeye gir orada yazar
     
  10. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    hepsı bonus gozukuyor :S o nasıl oluyor ıste :S
     
  11. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    50 lira yatırdım hesabıma. Paranın geçmesini bekliyorum. :D Para hesabıma geçince yeni bahis sitesinin şerefine yeni konu açıcam :D İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım. Part 3!!!
     
  12. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    maıl attım adamlara
    50 lıra yatırdım 50 lırada bonus verdıklerı ıcın
    toplamda 300 lıra lık ıddaa oynarsam ondan sonra para cekebılıyor musum
    suan 53 lıralık oynamısım gerıye kalmıs 247 :D
     
  13. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Hadi be ;D Bilsem 25 yatırırdım. :D Kazandığımız parayla oynamamız da geçerli dmi 300 liralık limiti doldurmamız için.
     
  14. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    geçerli kanka :D aynen en mantıklısı 25 lıra yatırma
    hatta bonus almama ımkanın varsa bonus almıcan en guzelı :D
    gercı ben aksama bı kupon yaptım tutarsa 150 lıra kazancam hepsını bı maca yatırarak devam etmeyı dusunuyorum :D boylece 2 gune para cekmeye baslayacagım :D
    gelen maılı dırek yazıyım buraya dogru anladıgımı onaylatmak ıcın :D

    Sayın Erdem Remzi Ekşi,

    E-Mailiniz için teşekkür ederiz.

    Diyelim ki, 50 TL ödeme yaptınız ve 50 TL bonus aldınız. Yatırdığınız tutar ve bonusun toplamı olan 100 TL para çekiminden önce en az üç kez oynanılmalı. Yani, bu durumda para çekim isteğinde bulunmadan ya da casinoda oynamadan önce 300 TL'nin tamamı oynanmış olmalıdır.

    Yalnız tek veya kombine bahislerde geçerli olmak üzere minimum oran 2,0'dır. Lütfen not ediniz, sistem bahisleri bonus çevirmeleri için geçerli değildir.

    Şu ana kadar oynamış olduğunuz 53 TL görünmektedir ve daha 247,00 TL oynamanız gerekmektedir.

    Diğer sorularınız için bizimle çekinmeden irtibata geçebilirsiniz.


    Saygılarımızla,
    Olivia, tipico.com Müşteri Hizmetleri
     
  15. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    güzel mi ki bu Olivia :-\ ;;D
     
  16. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    ahahaha :D :D :D
    ınan bende olıvıa kım dıye dusunmedım degıl :D
     
  17. Brestgerfich

    Brestgerfich Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    5.037
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Doğru anlamışsın sanırım kanka :D Ben de senın dediğin şeyi anladım çünkü mail'den :)
    Benım hesabıma hala aktarmadılar parayı. bekliyorum bakalım. mail gönderdim simdi.
     
  18. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    benım 5-6 saatte hesabıma gecmıstı sanırım
    tam besıktas macı oncesınde :D
     
  19. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    o değilde 2 maç daha tutturarak başladım güne :D yardırdım gidiyorum :D eğer akşamada kuponum tutarsa 2 günde 400 lira para kazanmış olucam :) hadi hayırlısı diyorum :)
     
  20. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: İddia ediyorum ki iddaa uzmanıyım 2

    Udinese-Celtic 1
    A.Madrid-Rennes 1
    C.Brugge-Braga KG VAR
    Alkmaar-Metalist TG 2-3
    PSV-Rapid Bükreş H1

    5'e 52
     

Bu Sayfayı Paylaş