Genel Sorular

'Soru - İstek - Öneri' forumunda SARJR tarafından 3 Mart 2010 tarihinde açılan konu

  1. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Adam emek vermis o kadar erhun :D başlatan kısmına Tikla zaten alfabetik konu acanlari dizer forum ..

    İkinci öneri içinde smf 'nin yeni sürümü bekleniyor. Çalışmalar devam ediyor. Ancak baktığımda ücretli bir şekilde yapmış birisi inceleyim.sağlam çalışırsa ekleme yaparım bu hafta

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Genel Sorular


    silmek yerine konularını birleştirsek?
     
  3. SARJR

    SARJR Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2006
    Mesaj:
    2.925
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Genel Sorular

    ekranın solunda sadece buraya has olmak üzere bring star diye bir reklam beliriyor,altında da bazen gittigidiyor içerikli reklamlar çıkıyor,volkan abi senin işin mi yoksa benim browser'da mı sıkıntı var ?

    başka sitelerde olmuyor.5 dakika önce başladı
     
  4. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Bizim sitede herhangi bir reklam yok Batuhan :D
     
  5. SARJR

    SARJR Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2006
    Mesaj:
    2.925
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Genel Sorular

    ilginç olan neden sadece burda karşıma çıkıyor,sanırım opera tweakleri ile alakalı birşey,çözerim o halde :)
     
  6. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: Genel Sorular

    reklamsiz :D no spam no money :)
     
  7. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Genel Sorular

    scout bölümü nerede? :-\
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    düzelttim :D
     
  9. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Genel Sorular

    Mesaj göndermeye basınca hata veriyor ama mesajda gidiyor. Sorun benden mi kaynaklanıyor forumdan mı kaynaklanıyor?
    Gelen hata mesajı (mesaja bakılırsa forum kaynaklı, server meşgul sonra deneyim yazıyor):


    503
    Service Unavailable
    The server is temporarily busy, try again later!
     
  10. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Bendede çıkıyor.. Forum kaynaklı. Güncelleme yaptık belki ondan. biraz bekleyeceğiz
     
  11. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Genel Sorular

    [member=1]NoPasaran[/member]


    Abi bu mesaj yazarken renge falan ne oldu ya istediğim renkte ayarlayıp yazamıyorum mesela kalın boyutta yazmak istiyorm parantez içinde çıkması gerekiyor ya 'arial font' falan diye öle bişey çıkmıyor.

    Bi garip durum var eski haline döndürsek eğer istemeden bi değişiklik olduysa .

    http://kralkartal.net/index.php?topic=29058.msg642861;topicseen#msg642861

    Burda son attığım mesajda ne demek istediğim daha net anlaşılıyor aslında.
     
  12. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Aslında şu an çok daha iyi değil mi serkan..

    Otomatik olarak kalina basarsan yazdığın yer kalın oluyor

    Ancak yinede eskisi gibi olmasını istersen profilden ayarlayabilirsin yada ben ayarlarını eskisi gibi yapayım senin

    Yani şöyle,

    Sen şu an mesajı seçip kalın tuşuna basarsan otomatik sistem kalın yazmış gösterir sana

    Dene ısterse n
     
  13. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Eğer sevmezsen, buradan eski sisteme dönebilirsin
    [​IMG]
     
  14. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Genel Sorular

    Tamamdır abi eski sisteme çevirdim ben, ona alıştığım için o daha kolay geliyor şu an. :)
     
  15. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Bende öyle kullanıyorum Aslında :)
     
  16. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Ynt: Genel Sorular

    Artık neden foruma yeni aktif üyeler gelmiyor aksine eski
    Üyelerde bir süre sonra ayrılıyor hep aklıma takılıyor bu iş? [member=1]NoPasaran[/member] [member=208]Simurg[/member] be diğer sevgili üyelerimize bu sorum?
     
  17. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Genel Sorular

    Davet et kemal besiktasli arkadaslarini gelsinler formumuz herkese açık.
    Twitter öldürdü tüm forumları..

    ♡♥ BESIKTAS ♥♡
     
  18. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Genel Sorular

    Kemal bunun çok nedeni var.

    En önemli sebebi, sosyal medya. Bugün forza bile nerdeyse yazılmayacak duruma gelmiş eskiye oranla. Sosyal Medya insanların tek başına hüküm sürdüğü ve 140 karakterle Kuralsız yazma yeri oldu..Tabi işin birde diğer teknik nedenleri var ama onları sonra konuşuruz..

    Üyelerin gitmesi olayıda bununla bağlantılı. Yönetilere kızanlar genelde gidiyor. Aslında gidenlere sormak lazım neden gittiniz diye :D

    Diğer başka nedenlerde var ama onlar biraz teknik iş malesef
     
  19. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Ynt: Genel Sorular

    Haklısın abi ya dediklerinde,büşra abla çağırıyorum valla bi kaç kişiyi ama volkan abinim dediği gibi sosyal medyaya falan vakit ayırmaktan forumla falan uğraşmak istemiyorlar aslında bi girseler güzelliğini görünce çıkmazlar ama işte malesef :)
     
  20. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Genel Sorular

    Forum konusunda kendimi çok şanslı görüyorum:))
    Buradan ne arkadaşlıklar kurduk ne maçlara gittik ya.. tabi zamanla hayat savurdu hepimizi :) ama yinede o yıllar gerçekten tribünde bize ön ayak olmuştu burası. Birleştirmişti güzeldi(=

    twitter whatsapp face derken forumlar çok çok arkada kaldılar maalesef
     

Bu Sayfayı Paylaş