Erdi askere gidiyor. En büyük Asker Bizim Asker

'Şafak 1903' forumunda iLcapitano tarafından 2 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Nöbet devriye falan derken yiyoruz askerliği. Boş boş gezmekle olmuyor ondan silah ruhsat kısmında memur gibi çalışıyorum. Millet Paso Tüfek alıyor savaş çıksa sıkıntı olmaz yani 1 saat sonra nöbetim var. Onun dışında mıntıka temizliği falan oluyor. her sabah 6da kalkıyoruz falan filan işte öyle geçiyor. Bu Şafak içinde de bi sürü muamma var ama tam net öğrenirsem yazarım. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere.
     
  2. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Şimdi benim bildiğim şafak hesabı şöyle oluyor ;D

    5 kasımda askere teslim oldunsa 3 kasımda başlamıştır herhalde askerliğin. sülüsünde yazar zaten

    3 kasıma ekle 6ay 3 Mayıs eder
    ayda 2şer günden 12günde iznin var. İzin kullanmazsan çık 12yi :D 22 Nisan yapar
    Yani 21 Nisan gece 00.00dan sonra özgürsün inşallah :)
     
  3. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Erdi arada yaz boyle kendine iyi bak :D

    ♥♡♥ Beşiktaşım Oleyyyy ! ♥♡♥
     
  4. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    titanik batar Erdi Batmaz ayyyy forumada gelirmişşş
    yazılarda yazarmış valla bende çözemedim şafak muhabbetini sayıyoruz işte ne zaman gelirsen :p :D
     
  5. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Arkadaş ne rahat askerlik yapıo bu adamlar ya :D
     
  6. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Mandalinali pozun hala hafizalarda admin abi :-D

    ♥♡♥ Beşiktaşım Oleyyyy ! ♥♡♥
     
  7. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Ya biz komutandan torpilli idik

    Benim karşı çıkışım yiğit kahraman türk askerlerinin zor koşullarda yaptığı askerliği bu arkadaşların kolay yapması :ahaha :ahaha :ahaha
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Ve o meşhur Mandalina Pozu :turk
     
  9. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Ahahah bedelli yapanlara gostermek lazim abi :-D

    ♥♡♥ Beşiktaşım Oleyyyy ! ♥♡♥
     
  10. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    alemsiniz kahkaha attım :ahaha :ahaha

    112 :)
     
  11. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    111


    1i de görmek lazım

    Dilekleriniz için Sağolun. Kar bastırıyor. Yarın 22:00 - 24:00 nöbet var. Yılbaşına nöbet tutarak gircem. Bütün sene nöbet tutmasam bari
     
  12. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    kolay gelsin Erdi.


    Un cavaliere non lascia mai una Signora !
     
  13. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    109 :D
     
  14. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Atarsa 108
     
  15. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    arkadaş aklımı karıştırıyorsunuz :D
    30 aralık 111 ise 1 ocak nasıl 108 oluyor kafamda deli sorular
     
  16. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Banu atarsa 108 anlamında. Yani bi sonraki gün. Şu an 108. Atarsa 107 bu arada nöbetten yeni geldim. Hava buz
     
  17. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Erdi kilo alıp verdin mi
     
  18. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Atarsa 106 mi bildim mi :D

    ♥♡♥ Beşiktaşım Oleyyyy ! ♥♡♥
     
  19. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    Doğru

    Volkan abi 5 kilo aldım.
     
  20. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Erdi askere gidiyor

    104
     

Bu Sayfayı Paylaş