ChangeLog

'Soru - İstek - Öneri' forumunda SARJR tarafından 1 Eylül 2010 tarihinde açılan konu

  1. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: ChangeLog

    Üyelerin birbirine saygısız olduğunu düşünmüyorum.
    Yorumlar biraz iğneleyici o yüzden bazen atışmalar oluyor.
    Nopost tarzı cezaların gereksiz olduğunu düşünüyorum. Nopost alan kişi forumdan soğuyor. Eğer hep ceza alacak davranışları olan biriyse banlanmalı, büyütülecek bir şey yoksa ceza verilmemeli düşüncesindeyim.
    Büyüklere hitap şekli ben kendi adıma konuşayım, sırf forum için değil normal hayatta da değişti benim hitap şeklim. Eskiden daha fazla bu abi şu abi derdim resmen önüme gelene abi diyordum bu davranıştan vazgeçtim. Yaşıtlarım, küçüklerime veya 3-4 yaş büyüklerime adıyla hitap ediyorum. Daha büyüklere genelde nickiyle hitap ediyorum arada abi dediğimde oluyor gerçi (Cem abi gibi).
     
  2. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: ChangeLog

    Ben tam tersini düşünüyorum,saygı arttı bence.

    Eskiden daha sert tartışmalar ve daha ağır cezalar oluyordu. Ben sinirli ve agresif bi insan olduğum için zaman zaman tartışmanın tarafı oldum gereksiz yere. Ahmet abiyle nedenini hatırlamıyorum ama tartışmıştık özür diledim özelden sağolsun affetti. Kaan abiyle çok atışıyorduk bi ara o da geldi geçti. Son Rıza abiyle olanı onu bilemem ama ben unuttum bile. :)

    Ama dediğim gibi saygı ya da tahammül arttı bence,hepimiz büyüdük,olgunlaştık.
     
  3. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: ChangeLog

    eskiden seviye yoktu pek :D şimdi iyi valla.
     
  4. kizil

    kizil Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    7.093
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: ChangeLog

    Cem Gören forumun seviyesini düşürüyor. 3 4 gündür onun haricinde hiç bir şey de sıkıntı yok :D
     
  5. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: ChangeLog

    Sen Cem Gören'e kurban ol lan.
     
  6. kralcarsi

    kralcarsi Admin

    Katılım:
    17 Kasım 2006
    Mesaj:
    25.690
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ynt: ChangeLog

    No Post olan soguyacaksa, ilk bastan direk cikis yapsin. Foruma uye olurken FORUM KURALLARI diye birsey cikar ve kabul edilir,
    kabul ediyorsan sonra ceza aliyorsan, o zaman o sahista sorun vardir diye dusunuyorum. Biz ceza veriyorsak, o zaman ceza alan sahis cidden
    tum kredisini tüketmistir. Kendi kendini sorgulamalidir once.
     
  7. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: ChangeLog

    Uzun uzadiya bir şeyler yazmıştım ama vazgeçip sildim, kimseye bir kaç paragraf okutmaya niyetim yok boş yere.

    Nopost alacak davranışta bulunmuyorum/bulunmam. Kendime hakimim. Durduk yere çıkış yapmam. Eğer bir yerde haksız yere nopost alırsam bir daha oraya giriş yapmam.
     
  8. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: ChangeLog

    ben iki kez aldım sanırım ikisinde de farkındaydım zaten alacağımın ama işe siyaset girince Türkiye hakkında bazı konuşmalara dayanamamıştım :)
     
  9. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: ChangeLog

    Bir uye bir uyedir. Kimse durup dururken ceza vermez erhun..

    Boyle bir saplantiya sahip admin yada mod yoktur sanirim.cunku uye olmazsa forum olmaz
     

Bu Sayfayı Paylaş