Beşiktaş - Kayseri Erciyes 15 Mart | 16:00 | Osmanlı Stadı

'2014-2015 Sezonu' forumunda NoPasaran tarafından 12 Mart 2015 tarihinde açılan konu

  1. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    5 olmuş ya
    bravo valla

    özetleri seyretmek zevkli olacak
     
  2. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    5 oldu da bu Töreyi niye cikarmaz anlamiyorum valla.
     
  3. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Kazasız belasız atlattık.

    Bir ailem, bir Beşiktaş, bir de Sıla.
     
  4. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    en son ne zaman 5 atmıştık bilmiyorum ama maç sonlarina doğru arkamıza yaslanıp rahatça maç takip etmeyeli çok oldu
    tebrikler takıma
    bunun devamı perşembe gelir inşaallah
     
  5. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    2012 de atmisiz

    Valla bu maçta da rahat değildim ben , töre sarı görecek diye korktum ;D

    Bu tolgayi çok beğeniyorum ya, valla orta saha da müthiş fark yaratıyor

    Sosa geldiğinde de ilk 11 oynasın
     
  6. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Güzel oynadık, 5 golden fazlasını bile atabilirdik.

    Bende Tolgay'ı konuşmak istiyorum biraz, kesinlikle bu takımda 11 oynamalı.. Müthiş al-ver yapıyor sadece hücümu değil defanstan top çıkarırken defansıda çok rahatlatıyor. Sürekli boşa kaçıyor, sürekli arayış içinde ve bunlara ek olarak birde güçlü bir oyuncu. Gelmeden önce Ali Ece'de demişti Tolgay asistin asistini çok yapar diye, aynen öyle oynamaya devam ederse gollerimizin bir çoğunda katkısı olacaktır.

    Necip'i beğendim yine, inanılmaz şaşırtıyor beni valla son 1 aydır.. Ersan kötüydü her zamanki gibi, acaip dengesiz bir adam böyle stoper olmaz arkadaş her an takımı yakar, frikikte onun saçma sapan faulu yüzünden oldu ve gol yedik.

    Ve son olarak Gökhan Töre..

    Volkan abinin kulakları çınlasın aylar önce bir tweet atmıştı, Gökhan Töre bu takımın Messisi'dir diye.. Gerçektende öyle her atak başlangıcında o var.. Alıyor gidiyor, şut vuruyor,pas atıyor,çalım atıyor herşeyi yapıyor.. En önemliside top ayağına çok yakışıyor . Muhteşem bir gelişim örneğine hep beraber tanık oluyoruz gerçekten..

    Ama ne yazık ki biz bu adamı tutabilcekmiyiz takımda onuda sezon sonu konuşuruz artık : )
     
  7. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    25 milyon verirlerse satalım :D

    Perşembe Brugge'u elersek Kadıköy'e daha da moralli çıkarız.

    Ben de takımı beğendim bugün.

    Bir ailem, bir Beşiktaş, bir de Sıla.
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Bize seneye mutlaka kaleci lazım onuda diyeyim
     
  9. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Önder hocam halleder. :D :D :D

    Yalnız Mustafa'nın golünde ondan çok Demba sevindi. :D

    Bir ailem, bir Beşiktaş, bir de Sıla.
     
  10. djinonu

    djinonu Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesaj:
    2.090
    Alınan Beğeniler:
    6
    Bir an bende düşündüm gs gibimi olur diye..allahtan olmadı..
     
  11. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Futbolun şakası yok
    İkinci yarı ilk dakikası olcay atsa baba ya 4-0 Olur hiç bişey olmazdı

    sonra az kalsın 3-2 Oluyordu sonra uğraş dur
     
  12. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    3-1den sonra 4-1 olana kadar çok korktum valla ben hatta bi ara direkten döndü Erciyesin topu o gol olsa 3-2 oluyordu.

    Her neyse kazanmak güzel ve 5 golle kazanmak çok güzel ve 2 rakibimizde puan kaybetti.

    Demba Ba'nın artık normal gol atmasını istiyorum ben ya.Oyuncuların hepsi iyiydi hocanın Töre'yi çıkartmamasını zaten anlayamadım.
     
  13. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278


    Maçın geniş özeti
     

Bu Sayfayı Paylaş