Beşiktaş Erkek Basketbol 2015-2016

'Amatör Branşlar (Basketbol - Hentbol - Voleybol)' forumunda NoPasaran tarafından 18 Haziran 2015 tarihinde açılan konu

  1. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Tribun Dergi ‏@tribundergi 7 dk.7 dakika önce
    SON DAKİKA - FIBA, Galatasaray, Beşiktaş ve Karşıyaka'ya transfer yasağı getirdi.
     
  2. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Hey Allah'ım ya.
     
  3. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    hayırlı olsun.
     
  4. Majesty

    Majesty Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesaj:
    464
    Alınan Beğeniler:
    14
    Zaten bişey yapamıyoduk artık hiçbişey yapamayacaz
     
  5. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Baskete para harcamiyordu yönetim , simdi en azindan bi sebep buldular.
     
  6. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Paralarını ödersek yasak kalkıyormuş sanırım
     
  7. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Bişi farketmez her sene ilk 8 e girip çeyrek finalde elenmeye oynuyoruz zaten
     
  8. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Takım'lar biraz daha güçlenirse düşmeye oynarız artık
     
  9. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Beşiktaş Kulübü Erkek Basketbol Takımı Genel Direktörü Yiğiter Uluğ istifa etti.

    HABER1903'ün edindiği bilgilere göre; Beşiktaş Kulübü Erkek Basketbol Takımı Genel Direktörü Yiğiter Uluğ'un Beşiktaş'taki görevinden istifa ettiği bilgisine ulaşıldı.

    Haber Kaynağı: HABER1903 ÖZEL HABER
     
  10. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Henrik Dettman devam edecek gibi duruyor.
    Ryan Broekhoff, Doğan Şenli, Kartal Özmızrak, Engin Atsür ve Caner Erdeniz takımda kalan basketbolcularımız. Dettman kendi sistemine uymayanlarla yolları ayırmış, Scott'da kalmış gözüküyordu ancak listeden silinmiş.
    Finlandiya milli pivotu Erik Murphy'le anlaştık. Transfer cezası geçen yılda gelmişti, para ödenince kalkıyor. Bu yaz iyi para kazanıyoruz, artık basketbolun parasını futbola çarçur etmezler de zamanında paralar yatar umarım, üst düzey bir kadro kurulmasını beklemiyorum ama Ryan'dır Murphy'dir Engin'dir bu şekildeki adamlardan oluşan mütevazı ama paraların ödendiği, işlerin yolunda olduğu bir takım olsun. Sezon ortası paralar ödenmedi antrenmana çıkmadılar, paralar ödenmedi adamlar kendini basketbola vermiyor tarzı şeyler okumayalım.
     
  11. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Dün yazmayı unutmuşum. Cenk Akyol ile 2+1 sezonluk sözleşme imzaladık. Erik Murphy'de resmileşti, onun sözleşmesi ise 2 yıl.

    Üstteki mesajda eksik yazmışım. Kerem Tunçeri'de kadroda.
     
  12. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    oo güzel o zaman erhun abi senin dediğin gibi mütevazi ilk 8 e oynayacak bi takım olucaz sanırım
     
  13. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Gidip Tuncay Özilhanla konussunlar Besiktas Efes olalim. Bu böyle zor. Bizde zaten butce yok. Her sene ilk 8e oynamak bize yakismiyor.
     
  14. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Efes bizi neden kabul etsin bir de o taraftan düşünmek lazım. Zaten ekoller. Bütçeleri fazla Avrupa'da zirveye oynuyorlar. Neden bizimle birleşip strese girsinler ki
     
  15. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Bunu ilk dillendiren ben degilim. T Özilhanin Besiktasli oldugundan dolayi en azindan bi 10 yildir konusulur bu konu. Fb Ulker oldu mesela bizim icin niye olmasin ? Ulkerde bir ekoldu. Neyse biz 9. gelip playofflarda patlamis misira devam ederiz.
     
  16. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Yok abi bende çok duydum bu muhabbeti. Ama olmuyor yıllardır ve 2 yıldır basketbolla içiçeyim uşaksportif sayesinde. Efesin birleşmesi için bir sebep bir türlü bulamadım kendi içimde.
    Ayrıca bir dipnot ta yazıcam. 2 senedir Uşak'ın Bulduğu bedavaya alıp oynattığı yabancılar bjk nin yabancılarından iyi çıkıyorsa ciddi anlamda Scout ta yok bjk de. Nasıl bir yönetimi var basketbol konusunda cidden merak ediyorum. Bu adamlar oturup ne yapıyorlar orada diye
     
  17. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    2 neden olabilir

    1- Başkan'ının Beşiktaşlı olması. Manevi destek için
    2- Seyirci sorunu. Ülkkenin heryerinde ateşli bir seyircin olacak.
     
  18. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Bencede en önemli sebep taraftar olabilir.

    Türkiyenin en büyük taraftarı dünyada sayılı bir taraftar grubu seninle olacak sonuç olarak.
     
  19. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Geçen sene Efes Fb Euroleague maçına gittim. Fener taraftarı deplsmanda daha baskın. Beşiktaş olsa da gelseler o kadar.
     
  20. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Aynen tek mantıklı olan taraftar olabilir ve çok güzel olur birleşirsek
     

Bu Sayfayı Paylaş