Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

'Taraftar İletişim' forumunda iLcapitano tarafından 26 Ekim 2011 tarihinde açılan konu

  1. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Arkadaslar fikirlerinizi alalim. Mac saat 20de. Mac öncesi semtte bi bulusma organizyonu duzenliyebilir miyiz?

    Kimler gelebilir?? Haftaya yarin yani. Bir de saat kac gibi uygun sizlere..
     
  2. bjk1940

    bjk1940 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesaj:
    1.537
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    ben maaşım yatarsa maça gitmeyi düşünüyorum zaten ama gitmesemde her türlü gelirim.
     
  3. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Perşembe akşama kadar okuldayım abi ya.
     
  4. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    saati sonra ayarlariz arkadaslar ama size kac gibi uygun ? Okulu asarsin Cemo.. ;D

    saka bi yana kacta bitiyor senin mektep ? :)
     
  5. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    yok mu gelen baska??
     
  6. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    eger olursa admin Volkandan ulasabilirsiniz, ben nete giremem bir kac gün..
     
  7. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    cem goren, senin cikolatayi dagiticam semtte.. :)
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    ;D

    Cikolata cok guzeldi cidden :D
     
  9. unicorn

    unicorn Aktif Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesaj:
    5.990
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Kacta nerede olacaksınız bende bı selam verırım gelmısken. Nopasaran bılgı ver pls :)
     
  10. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    1 paket de bize kargo yapsan abi :(
     
  11. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Suanda kupa kokorecteyiz riza
     
  12. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    [​IMG]

    Klasik Jem Bey..
     
  13. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Cem abi uğurlu geldin :D
     
  14. KeePSaKe

    KeePSaKe Aktif Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesaj:
    9.751
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Miller mı o :D
     
  15. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.390
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    ;D gec kalmisim rizAa
     
  16. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Maç sırasında Cem Gören'in üstünde beyaz bi şey mi vardı ? :D
     
  17. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Valla ugurlu geldigime bende inaniyorum
     
  18. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Cem abi ne zaman Cem Gören oldu :D şaka şaka raad ol ama beyaz bir şey yoktu yanlış cevap :)

    Aynen Miller alıyoruz maçtan önce alkole karşıyız maksat boş durmayalım :ok

    Çikolata semtte olmasa da kupa kokoreç içerisinde dağıtıldı kendi şahsım adına gelen çikolata stad içinde ve dışında ki bütün sinyalcilere karşı korunmuş olup eve getirdim arada 2-3 tane atıyorum girip çıkıp :D

    Cem abi bu arada Oğulcan'ın Sinan'ın ve diğer masada ki herkesin bazılarının ismini bilmiyorum -bakma o kadar samimi olduğumuza :D - alayının selamı var.

    Dedem çikolatayı yedi oda çok teşekkür ediyor bu arada. Yine bekleriz abi.

    Diğer bütün resimleri de bekliyoruz :)
     
  19. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    Cem Abi'ler karışmasın diye şeettim ben onu :D
     
  20. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Besiktas -Dynamo Kiev maci organizasyonu

    sen arkadaslara cok cok selam söyle Cem. Afiyet olsun. Bi dahaki sefere hafta sonuna getirmeye calisiriz. daha buyuk bir bulusma olur belki.

    Ayrica Volkan adminede her sey icin cok cok tesekkur ederim. iki gun bayagi yordum onu. Hafta sonu dinlenir artik.. :)
     

Bu Sayfayı Paylaş