Behzat Ç. | Dizi | Star TV

'Kültür Sanat Televizyon' forumunda kralcarsi tarafından 8 Eylül 2010 tarihinde açılan konu

  1. unicorn

    unicorn Aktif Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesaj:
    5.990
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Aynen :)

    Yok boyle bır sevınc sankı Uefa sampıyonu oldular :)
     
  2. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Behzati oynayan Erdal Besikcioglu , ilhan cavcavin yegeni.
     
  3. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    muhtesem bi acilis oldu dun.. :rock
     
  4. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Harbi çok iyi bölümdü ..

    Ancak Behzat'ın konuşmaması benide çıldırtıyor ekran başında ya. :D
     
  5. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    eve gelince hemen indirdim seyrettim. guzel bölumdu. yalniz o eski polis rolundeki adami hic sevmiyorum ben, cok anti geliyor.

    harunla o matbaanin deposuna gittiklerinde behzat kapiyi kir diyor, harun omuzla yukleniyor, kapi acilmiyor, "abi, kapi cok saglam" cok guldum valla. bi hayaley , akbabanin agaclarin cinsi diyalogu cok iyiydi.

    her hafta dört gözle bekliyorum bu diziyi..
     
  6. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Harun napıyor ya ? Bayılıyorum karaktere ;D Aşkından vazgeçti mi ?
     
  7. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV


    Bıraktı o işleri. :D

    Babasıyla arasını düzeltmeye çalışıyo bu ara, düzeldi gibi hatta.. ;D
     
  8. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    "birak annemi sen affetinnmi beni?? " duygulandim burda.
     
  9. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    O kızdan vazgeçmeyeydi iyiydi ;D
     
  10. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    o ailesinin istedigi mi yoksa polis olan Eda mi??

    eda icin nikah evet diyecegi yerde "Allah benim belami versin" dedi nikah masasindan klakti.
     
  11. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Eda'dan vazgeçti mi dedim ben ;D
     
  12. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Edadan vazgecer mi??? :)
     
  13. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    :)
     
  14. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.375
    Alınan Beğeniler:
    277
    Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Bu diziyi ben haric herkes izliyor

    Merak ediyorum acikcasi
     
  15. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    İzlemelisin abi. :)
     
  16. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    bencede.. 30 kusurluk bölumun iki saatlik özetini bulup baktim. simdi takip ediyorum. harun, hayalet ve akbaba uclusu beni bitiriyor valla.
     
  17. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Ben de yazın izleyeceğim bütün bölümleri.
     
  18. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    yazin?
     
  19. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.619
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    Ben biraz değişik kullanmışım,pardon abi. :)

    Yaz mevsiminde,yaz tatilinde yani. :)
     
  20. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.775
    Alınan Beğeniler:
    330
    Ynt: Behzat Ç. | Dizi | Star TV

    o kadar beklenir mi Melis? valla basla bence. :)
     

Bu Sayfayı Paylaş